Tom (Michael Douglas) sikeres programozó, épp előléptetés előtt áll, ám terveit hirtelen felborítja új főnöke, s egyben régi szeretője (Demi Moore) megjelenése. Meredith rögtön megpróbálja felmelegíteni egykori kapcsolatukat, ám mikor a férfi ellenáll, a nő szexuális zaklatással vádolja meg a tisztes családapát. Tom ügyvédet fogad, ám lassan kiderül, hogy a zaklatás mögött a céget veszélyeztető machinációk állnak.
Az Elemi ösztön és a Végzetes vonzerő farvizén evezve Barry Levinson ügyesen cseréli fel a szerepeket, és a hatalommal való visszaélés példáján keresztül húz egyenlőségjelet a nemek közé. A férfi látószögtől azonban nem tud elszakadni, így a nő egyetlen hatalmát a nőiességében találja meg, ami vitatható ugyan, de rávilágít arra a kellemetlen tényre, hogy a kisebbséggel (jelen esetben a nőiséggel) épp úgy vissza lehet élni, mint a hatalommal. Merészebb kijelentésekbe már nem bocsátkozik a film, és szándékosan kerüli a faji vagy vallási kissebséggek problematikáját is, de ennyi épp elég is ahhoz, hogy szórakoztató módon, sikerrel lovagolja meg az egykor divatos trendet.